Šššššššš … Špagety se šproty

10.06.2014 10:38

Došlo na to, že jsem nucen si něco připravit na gáblík k obědu abych zbytečně neztrácel čas po hospodách a tak jsem včera přemýšlel co bych si dal. A tak mě napadlo, že jsem neměl dlouho špagety. Při teplotách okolo 36C ve stínu bych si stejně asi nedělal bůček nebo koleno, ale něco lehčího. A tím lehčím by mohli být  špagety s rybou. Koukal jsem okolo sebe a našel jsem plechovku šprotů v rajské omáčce. No a ještě pár dalších surovin a gáblík na další den je hotový. Lehký takřka středomořský (trochu kecám … ono to zase tak dietní není :o))) )

Suroviny: Špagety, šproty v tomatové omáčce, cibule, česnek, pórek, kečup (použil jsem i jedno pěkné rajče), uzené, uzený špek, pepř, sůl, chilli, sýr a podle chuti oregano (nedejbóže dobromysl :o))) .  

Postup: Na pánev dáme na kostičky nakrájený špek a necháme pustit tuk, přidáme nadrobno posekanou cibuli a necháme zesklovatět. Když už se cibule blíží, tak přidáme najemno posekaný česnek, rajčata, uzené … osolíme a opepříme. V klidu necháme dusit dokud nejsou rajčata na kaši. Podle množství omáčky přidáme kečup (není nezbytně nutný), chilli omáčku a oregáno. Když již omáčka vypadá, že je hotová, tak přidáme z konzervy rybu včetně omáčky a lehce promícháme. Vše jen prohřejeme a podáváme ke špagetám uvařených podle návodu na obalu (samozřejmě al dente :o))) ). Nakonec přidáme sýr.