OD VODY: V pátek na trávě

05.06.2015 21:36

Málo kdy se zadaří s feedrem absolutně neuspět. A tento pátek jsem byl nucen po necelých dvou hodinách vyhlásit kapitulaci. Měl jsem volný pátek a po nutném zařizování jsem si vzal feedrový bágl a vyrazil na nově „otevřený“ rybník.  Dozvěděl jsem se, že již rybníček po rekultivaci již je napuštěný a tak nic nebrání ničemu vyzkoušet feeder na obsádce. Po příjezdu k vodě jsem byl upřímně zděšený. Voda zarostlá, odhadem max. půl metru vody a teplo na padnutí. Ale když už jsem na místě, tak to prubnu … ač ryby jsem viděl pohybovat se ve vodní džungli, ale k záběru jsem je nepřesvědčil. Většinou jsem stahoval krmítko obalené trávou … údajně má proběhnout brigáda místní MO na čistění což bude jen poloviční blaho pro tento rybník … je potřeba aby dopršel dobrý metr vody. Pak to bude zase super :o)