OD VODY: Feeder na kompostu

26.06.2015 19:14

Dnes po práci jsem zajel na místní rybníček. Doufal jsem, že deště alespoň trochu doplnili vodu v rybníku, ale žádný zázrak se nekonal. Vody je stále málo, ale ryby se ukazují a tak nic nebrání tomu vyzkoušet drobný experiment. Tím bylo chlebové bolies. Chtěl jsem si původně připravit klasické rohlíkové bolies, ale nepodařilo se mě po celém baráku sehnat rohlík. Ale chleba byl, tak pomocí kleští jsem vytvořil chlebové kuličky, které jsem svázal nití. Stačilo promíchat s vanilkou a skvělá nástraha byla na světě. U vody fungovala dobře a pár šupin jsem na břehu viděl. Bohužel včetně všudypřítomné trávy, která docela kazila rybačku. Trochu jsem měl pocit, že nahazuji do kompostu. Rozkládající se travina udělala své a tak byl o to i svráznější lov. Až napár kapek co se řítili z nebe pěkná chvilka u vody.