VAŘENÍ: Rychlé halušky s uzeným bez halušek

20.10.2014 11:17

Není to tak dlouho co jsem dostal chuť na halušky s uzeným a kysaným zelím. Částečně za to asi mohl regionální pořad „Jak šmakuje Moravskoslezsko “ (který mimoto na youtube doporučuji). Vzhledem k tomu, že jsem objevil u řezníka pěkné uzená žebírka, která byla i plná masa, tak jsme hned dvě zbaštili jako ovárek s křenem a čerstvým chlebíčkem. A zbyla tam ještě dvě žebra. A tak mě napadl zřejmý nápad žebírka uvařit a masíčko obrat. A pak už jen kousek chyběl k výběru pokrmu. Snad ani není na místě uvádět postup. Protože opravdu se jedná spíše o jídlo, které je snadné jako facka. Na zesklovatěné cibulce přidáme slaninu a uzené masíčko a nakonec i zelí pokrájené případně na menší kousky a chvilku podusíme a nakonec přidáme uvařené halušky, promícháme a bašta je hotová. Na tomto místě je dobré se vrátit k nadpisu tohoto receptíku. Proč halušky bez halušek. Důvodem je, že jsem upřímně nechtěl rozdělávat těsto na halušky a tak jsem použil bramborové noky z Itálie.  A nakonec  nemohu si stěžovat. Bylo to moc dobré.