VAŘENÍ: Kuře s pak choi v hoisin omáčce

22.11.2015 20:04

Další zeleninová bomba … tentokrát s hlavní rolí pak choi nebo bak choy … stavoval jsem se v penny a tam měli zrovna autentické pravé „čínské“ zelí. Tak hnedle jsem dvě hlavičky vzal. No a vzhledem k tomu, že jsem měl i kuřecí prsíčka, tak mě bylo jasné co se bude dít. Chutná a lehká večeře se lvím podílem hoisin omáčky.

 

Suroviny: Kuřecí prsíčka, pak choi, cibule, mrkev, pórek, bílé zelí, jarní cibulka,  česnek, jidášovo ucho, shitake, hoisin omáčka, chilli omáčka, sójová omáčka, rybí omáčka, suché bílé víno a weisu.

 

Postup: Zeleninu nakrájíme na přiměřené kousky, kuřecí na nudličky. Jako první osmahneme kuřecí maso a dáme stranou. Na stejné pánvi postupně smažíme zeleninu až zelenina trochu povadne, přidáme kuřecí maso a ještě smažíme. Připravíme si z omáček zálivku. Přidáme zálivku k pokrmu a chvilku podusíme. Před podáváním přidáme nať z jarní cibulky a weisu. Osobně jsem jedl jen takto, ale určitě nebude špatné podávat s rýží nebo nudlemi.